Історія бренду
Англійський бренд розпочав свій шлях у 2003 році. Брати-близнюки Ентоні та Річард Джозеф об'єдналися для створення посуду.
Цікаві факти про братів Джозеф
Дивлячись на двох засновників Джозеф Джозеф, складно здогадатися, що вони брати-близнюки. Річард гладко поголений, елегантно одягнений та серйозний. А старший на 10 хвилин Ентоні носить бороду і одягнений невимушено. Брати у дитинстві ділили двоярусне ліжко, а зараз живуть у різних будинках на одній вулиці. Обидва пройшли навчання у галузі дизайну продуктів, але не планували працювати разом. Проте тепер кожен із них володіє половиною багатомільйонного бізнесу.
Річард – керуючий директор, а Ентоні – директор з дизайну. Під час розбіжностей, що буває доволі рідко, кожен із них має право вето у своїй частині бізнесу. Це означає, що слово Ентоні остаточне щодо дизайну, а слово Річарда - у питаннях управління та продажу.
«У цьому нам пощастило. Ми завжди знали, у чому наші сильні сторони, які наші ролі», - зізнається Ентоні.
Сімейний бізнес
Скільки себе пам'ятають брати, вони завжди були зачаровані дизайном. Вони виросли у сім'ї з великим досвідом промислового виробництва скла та техніки.
Сімейний бізнес, заснований їхнім дідом у 1936 році в Бірмінгемі, виробляв все – від бічних дзеркал для автомобілів до полиць для холодильників та варильних панелей.
Батько близнюків володів цим бізнесом, коли вони навчалися в університеті, виготовляючи скляні дошки, ілюстровані сільськими сценами. Вони були популярні протягом довгого часу, однак, смаки змінилися і продажі почали знижуватися. Тоді стало зрозуміло, що потрібен сучасний підхід.
Щоб залучити синів до сімейного бізнесу, батько попросив допомоги у Річарда, колишнього інженера-конструктора побутової техніки в Dyson, який щойно отримав ступінь магістра дизайну та бізнесу в Кембриджі, та Ентоні, який працював позаштатним дизайнером продуктів.
Продажі оновлених обробних дощок пішли вгору. Це надихнуло близнюків. Батько передав їм акції на суму 10 000 фунтів стерлінгів та запропонував запустити окреме виробництво.
«Це були акції, а не готівка. Ми мали взяти їх, продати, отримати прибуток, а потім використати цей прибуток для реінвестування», - згадує Річард.
Коли його запитали, чи було страшно розпочинати нову компанію, він відповів, що «вони були наївні, готові до цього і їм не було чого втрачати».
Історія успіху
Створивши у 2003 році бренд Joseph Joseph із клієнтською базою в 10 осіб брати розпочали розробку нових продуктів.
Спочатку вони бралися за все, що їм було цікаво у домашньому спектрі, наприклад, виробництво годинників. Але коли їх перший великий клієнт - мережа універмагів Allders - відмовився від їхнього скляного годинника і порадив зосередитися на кухонних товарах, тому що вони добре продаються, їх шлях був визначений.
Брати зосередили увагу на кухонних аксесуарах. Це мало сенс не тільки для залучення покупців; це був час знаменитих шеф-кухарів та популярності культури гурманства..
За словами братів, хитрість їхнього успіху в тому, що вони вдосконалюють і наново винаходять продукти, які люди використовують щодня. “Уся річ у тому, щоб бути максимально креативним”, - зізнається Річард.
У нашому інтернет-магазині ви можете купити товари з гарантією Joseph Joseph з доставкою по Україні.