Повернути або обміняти товар можна протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

1. Напишiть запит на пошту zakaz.josephjoseph@gmail.com або в Telegram / Viber за номером +38 (093) 633-23-23.

У запиті вкажіть:

  • номер і дату замовлення та контактний номер телефону;
  • товар(и), якi повертаєте та причину повернення;
  • додайте фотографії дефектiв (якщо такі присутні).

2. Чекайте на відповідь менеджера протягом 3 робочих днів (пн-пт з 10:00 до 19:00). 

Дані для відправки повернення:

Нова Пошта
м. Одеса, вулиця 7 км Овідіопільської дороги, 1, відділення №34  

Паламарчук Яна Володимирівна
+380503922724

Умови повернення чи обміну товарів належної якості

 Щоб повернути товар, переконайтеся, що:

  • товар та упаковка не пошкоджені, всі ярлики та етикетки на місці;*
  • товар не був у користуванні: відсутні будь-які сліди використання (подряпини, потертості і т.і.);*

За порушення будь-якого з цих пунктів ми будемо змушені відмовити Вам в обміні або поверненні товару

На товари, придбані в нашому інтернет-магазині, надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності заводських дефектів.

Гарантія на всі товари "Joseph Joseph" діє 12 місяців. Будь ласка, перевіряйте комплектацію і відсутність дефектів товару при отриманні замовлення на відділені перевізника.

Терміни повернення чи обміну товару, після отримання нашим складом, становлять до 14 робочих днів.

Умови повернення товару неналежної якості

Якщо дефект виник з вини виробника (або продавця), протягом 14 календарних днів ми надамо Вам аналогічний товар. У випадку, якщо такого товару на момент обміну немає в продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або розірвати договір і отримати гроші на картку VISA/Mastercard в розмірі вартості поверненого товару, чи обміняти товар на аналогічний при надходженні його у продаж. 

Оплата доставки при поверненні чи обміну товарів належної якості

При поверненні чи обміну товару належної якості витрати на доставку транспортною компанією "Нова Пошта" оплачує покупець по тарифам перевізника. 

Оплата доставки при поверненні товарів неналежної якості

Якщо дефект виник з вини виробника (або продавця) доставку транспортною компанією "Нова Пошта"сплачує Продавець (інтернет магазин joseph-joseph.in.ua). 

Повернення коштів 

Повернення коштів покупцю за повернений товар з дефектом чи товар належної якості відбувається протягом 7 робочих днів на картку VISA/Mastercard після отримання товару на нашому складі.

У разі виникнення гарантійного випадку вам потрібно написати письмове звернення на пошту zakaz.josephjoseph@gmail.com або в Telegram / Viber за номером +38 (093) 633-23-23.